عضویت    ورود
ورود به سایت
» » رعایت اصل بی طرفی همه دست اندرکاران صف وستاد در انتخابات


رعایت اصل بی طرفی همه دست اندرکاران صف وستاد در انتخابات

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 مهندس مقیمی گفت : وزارت کشور مسئول اجرای قانون است ،همه دست اندرکاران در ستاد و صف موظف به اجرای مر قانون و رعایت اصل بی طرفی و صیانت از سلامت انتخابات هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ؛ مهندس مقیمی معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در فرآیند های مختلف برگزاری انتخابات ، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط وزارت کشور درخصوص اجرای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی پرداخت .

 رئیس ستاد انتخابات با اشاره به اینکه وزارت کشور مسئول اجرای قانون است ،همه دست اندرکاران در ستاد و صف وزارت کشور را موظف به اجرای مر قانون و رعایت اصل بی طرفی و صیانت از سلامت انتخابات دانست .

 وی با بیان آمار دقیقی از حائزین حق رأی اعلام شده ، دعوت به حضور حداکثری در انتخابات را از دیگر وظایف مسئولین امر در وزارت کشور برشمرد و گفت : تمامی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده از نظر نظام جمهوری اسلامی مورد تایید هستند و می بایست با نوع مراودات ، رفتار و اقداماتی برابر از سوی همه دست اندرکاران از جمله فرمانداران و استانداران برخوردار باشند .

 رئیس ستاد انتخابات در ادامه اظهارات خود از معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ها خواست تا با مرور مکرر مراحل مختلف اخذ رأی، مراقبت همگی دست اندرکاران اجرایی انتخابات در هر یک از این مراحل را خواستار شوند .

 در ادامه ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ، به بیان مجموعه اقدامات وزارت کشور برای جلوگیری از ملاحظات غیر قانونی و سوء استفاده از مناصب و امکانات دولتی و عمومی در انتخابات و ایجاد آرامش در مراحل مختلف بویژه در مرحله اعلام نتایج بررسی صلاحیت ها پرداخت .

 ذوالفقاری با بیان فهرستی از تهدیدات و آسیب پذیری های احتمالی که متوجه امنیت انتخابات از سوی ضد انقلاب و بیگانگان می باشد ، بر اتخاذ تدابیر لازم درخصوص هر نوع تهدید تأکید کرد .

 معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت : انجام تدابیر امنیتی و انتظامی از سوی دستگاه های مسئول و حمایت و تقویت فرمانداران بعنوان مجریان مستقیم انتخابات در سراسر کشور از دیگر موضوعات مورد تأکید است .

 در ادامه این نشست معاونین استانداری ها به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و مدیران کل سیاسی و انتخابات و رئیس مرکز فناوری اطلاعات وزارت کشور به سئوالان حاضرین پاسخ دادند .


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
کلمات کلیدی :

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 109
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:110
بازدید سال:891
بازدید کل:323828