عضویت    ورود
ورود به سایت
» » هدف از حضور در فرمانداری برگزاری دیدار صمیمی و معرفی دفتر و تبیین اهدف آن است

مدیر کل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری:

هدف از حضور در فرمانداری برگزاری دیدار صمیمی و معرفی دفتر و تبیین اهدف آن است

 

کریم آبادی ، مدیر کل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری در دیدار باشیرنگی، سرپرست فرمانداری بندر ترکمن ضمن تبریک انتصاب ایشان هدف از حضور خود را برگزاری یک دیدار با همکاران بر پایه صمیمیت و همچنین استفاده از نظرات و پیشنهادات آنان بیان کرد.

 

به گزارش دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری : مدیر کل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری ، معاون آموزش و پژوهش و خاکی کارشناس دفتر برنامه ریزی در روز یکشنبه 26 مرداد 99 با حضور در فرمانداری بندرترکمن با شیرنگی دیدار و در نشستی صمیمی با کارکنان از نزدیک در جریان پیشنهادات و مباحث آنان قرار گرفت.

 

در ادامه مدیر کل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری با حضور در جمع کارکنان فرمانداری اظهار داشت : در ابتدا یادی بکنیم از بانوی شهیده مرجان نازقلیچی، فرماندار فقید شهرستان که به مانند یک شیرزن ترکمن در زمان فرمانداری خویش از هیچ تلاشی برای ارتقاء سطح شهرستان و حل مشکللات مردم دریغ نکرد.

وی در ادامه گفت: هدف از این دیدارها برگزاری نشست صمیمی با کارکنان ، بهبود وضعیت اداری و حتی تاثیر گذاری آن در سطح خانواده همکاران، رقم زدن وضعیتی به مراتب بهتر از سابق با مشورت با خود کارکنان و شناخت وضعیت موجود،چرایی و شناسایی استانداردهای لازم عنوان کرد.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری بیان داشت: از میان بیست و یک وظیفه ای که برای دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری تعریف شده یکی از اهداف اصلی آن توانمند سازی ، بهبود عملکرد و افزایش بهره وری برای کارکنان است.

کریم آبادی گفت:منابع انسانی دارای اهمیت و از اولویتهای هر سازمان می باشد و بااشاره به اینکه یکی از معاونتهای استانداری معاونت توسعه مدیریت و منابع است به سه بخش جذب نیروی نخبه،نگاه داشت نیرو و بازشستگی آن به عنوان بخشهای اصلی توسعه منابع انسانی هر سازمان تاکید کرد.

وی اضافه کرد:مااینجاهستیم که با هفمکری ومشورت دریابیم که چه بکنیم که هم مدیران از همه کارکنان راضی باشند و هم کارکنان از شرایط کاری و اتفاقات اطراف خود رضایتمند بوده و همه با یک نشاط و دلبستگی در محل کار خود برای پیشبرد اهداف سازمانی حضور یابیم.

در ادامه سرپرست فرمانداری بندرترکمن گفت:از حرکتی که ایجاد شده تشکر می کنم و امیدوارم که راه اندازی اینگونه دیدارها و انجام اقدامات اینچنینی منتج به دریافت بازخورد و نتیجه مثبت در سیستم گردد.

در ادامه کارکنان به تفصیل اقدام به بیان مشکلات خود نموده و خانم کریم آبادی با بیان اینکه ما فقط اینجا هستیم تا بشنویم و نیامده ایم که الان در مقام دفاع یا پاسخگویی برآییم اقدام به یادداشت و نکته برداری از تمام مباحث پیشنهادی و مطرح شده کرد.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
کلمات کلیدی :

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.

آرشیو

<    «  اسفند 1402  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 76
بازدید دیروز: 4
بازدید ماه:14842
بازدید سال:68293
بازدید کل:322932