عضویت    ورود
ورود به سایت
» » هدف از حضور در فرمانداری برگزاری دیدار صمیمی با کارکنان است

مدیر کل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری:

هدف از حضور در فرمانداری برگزاری دیدار صمیمی با کارکنان است


کریم آبادی ، مدیر کل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری در دیدار با دستمرد تاکید کرد همانطور که در تماس تلفنی به شما اعلام کردم، هدف از حضور در فرمانداری فقط دیدار صمیمی با کارکنان است.

 

به گزارش دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری : مدیر کل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری ، معاون آموزش و پژوهش و خاکی کارشناس دفتر برنامه ریزی در روز یکشنبه 26 مرداد 99 با حضور در فرمانداری گمیشان با دستمرد دیدار و در نشستی صمیمی با کارکنان از نزدیک در جریان پیشنهادات و مباحث آنان قرار گرفت.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری در بدو ورود خود در فرمانداری گمیشان به دعوت دستمرد در دیدار با آزادگان منتسب به این شهرستان بمناسبت روز بازگشت آزادگان به میهن حاضر شد و ضمن تبریک به آزادگان شریف و گرامی حاضر در جلسه گفت : آرزو دارم مردم عزیز و جوانان همواره به آرمانهای امام راحل ، انقلاب و شهدا پایبند باشند.

 

در ادامه مدیر کل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری با حضور در جمع کارکنان فرمانداری اظهار داشت : هدف از این دیدارها برگزاری نشست صمیمی با کارکنان ، بهبود وضعیت اداری و حتی تاثیر گذاری آن در سطح خانواده همکاران، رقم زدن وضعیتی به مراتب بهتر از سابق با مشورت با خود کارکنان و شناخت وضعیت موجود،چرایی و شناسایی استانداردهای لازم عنوان کرد و اضافه نمود ما اینجا نیامده ایم که برای خودمان کاری بکنیم و حضور ما در اینجا فقط برای این است که برای شما کاری بکنیم.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری بیان داشت: با توجه به شعار سال، ما به عنوان کارگزاران دولت و نظام باید طوری عمل کنیم که پویایی و امید در مردم شکل گیرد.

وی گفت: ما قصد نداریم اتاق فکری متشکل از پنج یا 6 نفره ایجاد کنیم بلکه در نظر داریم اتاق فکری به وسعت تمام استانداری ، فرمانداری و بخشداریها تشکیل دهیم و دراین اتاق فکر آماده شنیدن تمام نظرات، انتقادات و پیشنهادات هستیم.

نوروزی معاون آموزش و پژوهش دفترضمن ارائه گزارشی اظهارداشت:با توج به اینکه امسال در نظر داشتیم تعداد 147 دوره آموزشی رابرای کارکنان برگزار کنیم ولی با توجه به شیوع ویروس کرونا ناچار به ارائه آنها به صورت غیر حضوری(مجازی) برای فراگیران گرامی هستیم.

فرماندار گمیشان در این نشست گفت:از ابتکار خانم کریم آبادی استقبال و تشکر میکنم و با اشاره به مقوله آموزش بیان داشت در بحث سیل به خوبی مشهود بود که اگر مردم آموزشهای لازم را دیده بودند خسارات به مراتب کمتر بود و معلوم شد که حتی یک آموزش کوچک می تواند موجبات جلوگیری از خسارتهای بزرگ را فراهم آورد.

وی اظهار داشت: ما سه هدف کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت را برای پیشبرد اهدف خود در فرمانداری در نظر گرفته ایم و در نظر داریم نه تنها برای همکاران بلکه در صورت امکان برای بهبود وضعیت معیشتی و حتی خانواده آنان نیز کاری انجام دهیم.

در ادامه کارکان به تفصیل اقدام به بیان مشکلات خود نموده و خانم کریم آبادی با بیان اینکه ما فقط اینجا هستیم تا بشنویم و نیامده ایم که الان در مقام دفاع یا پاسخگویی برآییم اقدام به یادداشت و نکته برداری از تمام مباحث پیشنهادی و مطرح شده کرد.

 

 

 

 


 


 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
کلمات کلیدی :

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.

آرشیو

<    «  اسفند 1402  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 76
بازدید دیروز: 4
بازدید ماه:14842
بازدید سال:68293
بازدید کل:322932