نقشه راه توسعه دولت الکترونیکی مشتمل بر:ضوابط فنی اجرایی توسعه دولت الکترونیکی(مصوبه شورای عالی فناوری اطلاعات) وآئین نامه توسعه خدمات الکترونیکی دستگاههای اجرایی(مصوبه شورای عالی اداری)
نقشه راه توسعه دولت الکترونیکی مشتمل بر:ضوابط فنی اجرایی توسعه دولت الکترونیکی(مصوبه شورای عالی فناوری اطلاعات) وآئین نامه توسعه خدمات الکترونیکی دستگاههای اجرایی(مصوبه شورای عالی اداری)
فرایندهای پروانه دفاتر پیشخوان ازجمله :صدور، تبدیل، تمدید،تغییرنام وتغییرنشانی درکارگروه این دفاتر بدین شرح اعلام می گردد:
بر اساس آيين نامه ايجاد و بهره برداري از دفاتر پيشخوان خدمات دولت و بخش عمومي غير دولتي، پذيرش درخواست جديدجهت صدور پروانه دفتر پیشخوان ، پس از بررسي ظرفيت توسعه دفاتر توسط كارگروه استاني دفاتر پيشخوان خدمات دولت و صرفاً از طريق فراخوان انجام خواهد شد. لازم به ذكر است در هر استان، رياست كارگروه بر عهده معاون توسعه مديريت و منابع انسانی استاندار بوده و مديركل دفتر فناوري اطلاعات ، ارتباطات وامنیت استانداري دبير كارگروه می باشد.
متقاضیان محترم شرکت کننده در آزمون فراخوان اعطای پروانه دفاتر پیشخوان . می توانند از طریق لینک ذیل ویا از طریق مراجعه به سایت http://golestanp.ir نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.
دریافت کارنامه متقاضیان شرکت کننده درآزمون فراخوان اعطای پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت
دریافت فایل محدوده مورد تقاضا جهت تاسیس دفتر
به اطلاع ميرساند در راستای تحقق استانداری مجازی در استان گلستان، سامانه مدیریت جلسات راه اندازی شده است.لطفا برای ثبت پیشنهاد درخواست جلسه از طریق لینک زیر وارد کارتابل خود شوید و فرم پیشنهاد درخواست جلسه را ورود اطلاعات نمایید.
منابع آزمون در فراخوان عمومی اعطای پروانه دفاتر پیشخوان استان به شرح ذیل اعلام می گردد:
معارف اسلامی (معلومات عمومی)
هوش و استعداد تحصیلی
فناوری اطلاعات و مهارت(معلومات عمومی) ICDL
دریافت فایل آئین نامه دفاتر پیشخوان
دریافت فایل قوانین تامین اجتماعی
دریافت فایل قوانین کار
دریافت فایل قوانین مالیات بردرآمدمشاغل
دریافت فایل مدیریت کسب وکاروبهره وری
همزمان با سفر رئیس جمهور محبوب کشورمان به استان ،سامانه الکترونیکی ارتباط مردم ودولت باشماره تلفن111 آماده دریافت درخواستها و پیامهای تلفنی شمامردم شریف استان به رئیس جمهور محترم می باشد.
درسامانه الکترونیکی ارتباط مردم ودولت (سامد)تعداد60 نفر کارشناس فنی و 720 اپراتور درمرکز پاسخگویی الکترونیکی به نامه های مردمی در 4 شیفت کاری بصورت شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند. درهرشیفت کاری 180نفر بطور همزمان از طریق شماره تلفن 111 پاسخگوی همشهریان عزیز می باشند.
دفتر فناوری اطلاعات ،ارتباطات وامنیت استانداری ، اجرا وپشتیبانی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم ودولت (سامد) رااز طریق پنج سرور انجام می دهد.دراین طرح هشت خط E1 برای افزایش ظرفیت مرکز تلفن 111 راه اندازی شده است که دوخط آن معادل 60خط تلفن جهت BACKUP وشش خط آن معادل 180 خط تلفن بطور همزمان آماده پاسخگویی به تماسهای مردم شریف استان می باشد.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری |
سیستم شورای نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات استانداری بارگذاری |
دوره آموزشی پویایی سازمانی وفردی (بهره وری ) استانداری |
داشبورد مدیریتی نمایش وضعیت کل سازمان در یک نگاه می باشد |
هدف از حضور در فرمانداری برگزاری دیدار صمیمی و معرفی دفتر |
هدف از حضور در فرمانداری برگزاری دیدار صمیمی با کارکنان است |
با حضور معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندارنخستین نشست هم |
دوره آموزشی عمومی "مسئولیت پذیری فردی در ترافیک" مخصوص |
دوره آموزشی عمومی تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم در حال |
دومین دوره آموزشی آشنایی با امور اجرایی و نحوه برگزاری |